zaterdag, april 12, 2008

Make & Take-dag

Vandaag was de make en take dag van scraptacular. Ik vond het erg gezellig en leuk om zo een keer mee te maken... Natuurlijk heb ik ook even geshopt... Ik heb me keurig in kunnen houden, maar heb al wel een heel verlanglijstje in mijn hoofd van dingen die ik binnenkort echt wil gaan aanschaffen.... Er zijn zoveel nieuwe lijnen binnen en ze zijn allemaal om op te vr...
Ik heb vandaag een stempel gekocht en spul om een beetje "bling" toe te voegen... Ik heb dit kaartje gelijk gemaakt toen ik thuis kwam. Het glimmende is niet echt super goed te zien, maar ach...Ik ben gister aan de slag gegaan met een hele mooie aardbeien-foto... Ik heb papier gebruikt van Sassafras Lass... Ik moet nog iets toevoegen, maar hier alvast een sneak-peek...

Geen opmerkingen: