donderdag, november 22, 2007

Nieuw

Ik heb vandaag weer wat nieuwe foto's opgehaald bij het kruidvat dus ik kan weer even scrappen... Ik ga vanavond weer croppen, dus wie weet ga ik straks al de eerste foto's gebruiken... Nou ja, eigenlijk heb ik de eerste foto's al gebruikt!
Ik had al 2 herfstLO's gemaakt, maar toen stopte mijn printer ermee... Ik had dus wel de LO's, maar dan zonder foto! Net dus gelijk de goede foto's erin geplakt en ... KLAAR!



Ik heb op deze LO ook de naaimachine gebruikt!

Bij deze LO heb ik zo goed als geen papier gebruikt! Alleen een klein randje bovenin... de rest is alleen een vel cardstock...
Bij deze LO heb ik een hele tijd zitten schuiven met de foto's op ander papier, maar het wilde niet lukken... Toen ik de foto's op dit vel had liggen was ik eigenlijk gelijk klaar... Alleen wat verf gebruikt!
En deze LO heb ik vanmiddag gemaakt...

Ik heb wel weer erg veel zin in vanavond! Zeker omdat ik ook wat verjaardagsgeld ga meenemen en dus weer leuke spullen kan kopen!!!





Geen opmerkingen: