dinsdag, november 13, 2007

Naaimachine van oma...

Gisteravond was renate bij mij om samen wat te scrappen... Toen we klaar waren heeft zij voor mij even gekeken naar de naaimachine die ik had staan van mijn oma. Ik heb echt totaal geen verstand van die dingen en wilde het wel gaan gebruiken om te scrappen, maar steeds brak de draad af... Nu heeft Renate de draad goed gedaan voor me en kon ik gaan proberen hoe zoiets werkt... We hebben wel de zigzag-steek gevonden, maar volgens mij moet het ook mogelijk zijn om een gewone stiksteek ermee te maken... Nou ja, zaterdag komt mijn moeder en misschien heeft die een idee...
Ik ben vanmorgen natuurlijk wel gelijk gaan experimenteren... en ik vind het resultaat best goed gelukt... Ik ben best tevreden...
De bloemen zijn trouwens uitgeknipt uit melkpakken... Wel een leuk mat-effect...helaas lukte het niet om met mijn pons een paar bloemen te stansen...

Geen opmerkingen: