maandag, juli 09, 2007

Na een hele gekke tijd neem ik nu toch maar weer even de tijd om te schrijven...

Laat ik beginnen met te zeggen dat met mij en de baby alles goed gaat! De kleine heeft het kennerlijk nog erg goed naar zijn of haar zin in mijn buik, want af en toe lijkt het wel een feestje daarbinnen!! Ik ben nu 34 weken en het begint nu wel zwaar te worden... Mijn buik zit in de weg, ik kan niet meer bukken enzo... Ik begin last te krijgen van mijn heup, wat lijkt op een beginnende bekkeninstabiliteit en heb vaak last van migraine. Dat is behoorlijk lastig, want ik moet dan echt op bed gaan liggen en kan dus verder niets meer doen. Ik kan al zo weinig, dus ik baal goed als ik weer een hele tijd op bed moet liggen...

Verder was het vorige week een hele gekke week omdat we opa moesten begraven. Hij is vrijdag ochtend 29 juni heel vroeg overleden. De dag dat hij 58 jaar getrouwd was... Woensdag 4 juli is hij begraven. Het waren wel even moeilijke dagen...

Nu gaan we aftellen tot de vakantie! De jongens moeten nog 10 dagen naar school! Nog 2 weken en dan is het zomervakantie! We gaan dan gelijk nog een week naar de camping en daarna is het wachten op de baby.... Nu wordt het wel spannend!!!

Als je hier kijkt zie je Ruben in actie met Marco als cameraman....
http://nl.youtube.com/watch?v=YX-igLd2gUI

Geen opmerkingen: