dinsdag, augustus 22, 2006

Wij gaan weer naar school!!

Ja, het is zover... De vakantie is achter de rug en de kinderen gaan weer naar school!!
Maandag ochtend waren de jongens best een beetje zenuwachtig, want het is natuurlijk best even spannend om weer naar school te gaan. Zeker Marco vond het spannend dat hij nu naar groep 3 ging...Nu is hij geen kleuter meer!
Ruben zit nu in groep 5! Ik had nog een leuke schoolfoto liggen van vorig jaar en voorde MSN-groep was het de opdracht om schoolfoto's te scrappen, dus heb ik deze LO gemaakt. Erg simpel, maar toch wel leuk...

Ik heb pas weer wat foto's besteld en daar zaten ook de foto's bij van ons dagje naar de caming. Via een site heb ik de journaling als krant geprint. Ik heb er toen voor gekozen om de foto's in PSP te bewerken als "oude krant". De foto's werden een beetje zwart/wit/oranje... Heb wat oranje papier gezocht en dat verwerkt op grijs cardstock... Ik vind het eind resultaat best grappig!


Geen opmerkingen: