zaterdag, augustus 12, 2006


Gisteren was het een bijzondere dag... Vooral voor Marco. 's Morgens gingen weer naar zwemles (we zijn in de vakantie gewoon door gegaan met lessen). Ik hoopte echt dat hij snel zijn diploma kon halen, want ondertussen zijn we al 2 jaar bezig en ik moet zeggen dat dat niet echt goed was voor zijn zelfvertrouwen... Na de les kreeg hij gelukkig een papiertje mee!! Hij mocht afzwemmen!! En wel die zelfde avond nog!!! We zijn dus om 18.00 uur weer naar het zwembad gegaan en daar heeft Marco zijn A Diploma gehaald!! Oh, wat zijn we trots op hem!!

Vandaag was het een erg rustige dag. Lekker uitgeslapen, toen ontbeten en daarna ben ik verder gegaan met mijn Disney-album. Ik zat vandaag wel even vast, want ik had 1 LO gemaakt en wilde toen de andere kant in dezelfde tinten maken... Daar heb ik wel even over moeten puzzelen, maar ik denk dat ik er nu uit ben!Ik zal volgende keer een foto plaatsen.

Aan het eind van de middag kwamen mijn ouders. We zijn toen met elkaar naar het pannekoekenrestaurant geweest. De jongens hebben zich keurig gedragen en heel goed gegeten!! Natuurlijk ging ook het fototoestel mee en hebben we weer een paar leuke foto's gemaakt. Ik zeg expres we, want als de camera tevoorschijn komt willen de jongens ook altijd foto's maken... Dat gaat natuurlijk niet altijd goed, maar met een digi is dat niet zo erg. En soms zitten er ook echt hele leuke foto's tussen!

Zodra de foto's besteld zijn is er dus weer genoeg te scrappen!!

Geen opmerkingen: