maandag, juli 14, 2014

Niks!

Heerlijk, vandaag hoef ik niks! Ik hoef niet te werken. Ik hoef vandaag niet naar school om te helpen met de musical. Ik hoef nergens heen! Heerlijk! Ik breng de jongens naar school, kom thuis en zet de wasmachine aan...kop koffie en ik plof op de bank! Lekker!
Terwijl het grootste deel van Nederland vakantie heeft beginnen wij vandaag aan onze laatste schoolweek. Het wordt een drukke week! Morgen heeft groep 8 de musical uitvoering voor de school, tussendoor nog ff de post rondbrengen en 's avonds de afscheidsavond. Woensdag is het zomerfeest op school met het thema Amerika (er gaan geruchten dat Obama langs komt....) Ik moet dan niet vergeten, zoals vorige week, dat Jesse 's middags nog zwemles heeft. Donderdag werken en Vincent heeft dan een picknick op school. En dan vrijdag de laatste schooldag! Dan zijn ze om 12.00 uur uit en kan ook voor ons de vakantie beginnen!
Maar vandaag hoef ik niks! Vandaag kan ik haken, Facebooken, lezen, net waar ik zin in heb...heerlijk! Ik neem het er vandaag ff van!

Geen opmerkingen: