woensdag, november 16, 2011

Drukke tijden...

De drukke tijden van het jaar zijn weer aangebroken. Zodra die vent uit Spanje voet aan wal heeft gezet veranderen mijn jongens in stuiterballen. Ze zijn mega-druk en roepen bij elke reclame; "Mam, DIE wil ik!". De Sint is nog niet eens aangekomen in ons dorp, maar ik ben er nu alweer klaar mee. Haha... ach ik kan het nog wel hebben hoor, maar kan erg slecht tegen de hebberigheid die in deze tijd ontstaat bij de kids...
Buiten de Sint-stress van de jongens is het ook gewoon druk. Er is elk weekend wel een taart die gemaakt moet worden. Ik ben zelf nog jarig geweest. En op school moet er ook veel geregeld worden rondom sint en kerst.
En dan daar tussendoor wil ik ook nog tijd besteden aan de Jeugd van onze kerk. We gaan dit weekend een wie-is-de-mol?-weekend houden. Ik heb er echt onwijs veel zin in, al vind ik het ook wel super spannend. Je kan natuurlijk niemand vertrouwen in zo'n weekend... Ik ben ook erg benieuwd waar we gaan slapen, want het is inmiddels erg koud 's nachts. En aangezien ik een enorme kou-kleun ben zie ik daar nogal tegenop...

De laatste tijd heb ik ook nog wat taarten gemaakt.
Een Ariƫl-taart voor Marit:
Een geboorte-taart:














Een Spongebob:




En een klein Cars-taartje















En op dit moment ben ik bezig met een FC Barcelona-taart.
Voor 2012 staan er al 2 afspraken voor een bruidstaart, dus dat gaat ook lekker. Het is maar goed dat ik het allemaal zo leuk vind om te doen! Ik ben vandaag bezig geweest met een prijzen-lijst, zodat ik niet steeds opnieuw hoef te bedenken hoe duur een taart is. Ik blijf het super moeilijk vinden om een prijs te bepalen, dus ik hoop dat het met deze lijst iets makkelijker gaat worden...

1 opmerking:

scraptick zei

Astrid, heeft een dag bij jullie meer dan 24 uur. Waar haal je de tijd vandaan omdat allemaal te doen.De taarten zijn weer beauty's.