zaterdag, september 17, 2011

Vader en zoon

Vandaag heb ik een taart afgemaakt voor een vader en zoon die morgen samen hun verjaardag vieren. Vader wilde een taart met chipolata-vulling (en daar heb ik zelf nog een laag mango-botercreme bij gedaan) en de zoon wilde een chocoladetaart. Zoon Bram lust eigenlijk geen marsepein, dus heb ik een rand van kitkat gemaakt en bovenop blauwe botercreme. Bram zit op waterpolo, dus zo werd het gelijk een soort zwembad. Chocotaart is gevuld met een laag marshmellowfluff en een laag chocolademousse met stukjes caramel. Dit is het geworden:


















Gisteren heb ik samen met Jesse een poging gewaagd om cakepops te maken. Ik had nog een stuk aardbeiencake over en verder had ik alles in huis, dus ik kon aan de slag. Het was best een geklieder, maar wel erg leuk. En van de 15 zijn er nu nog maar 2 over, dus ik geloof wel dat de jongens ze lekker vinden... 

Geen opmerkingen: