maandag, maart 14, 2011

Feest!

Gister was het eindelijk zo ver...Ruben was jarig... Het leuke was dat hij de taart nog helemaal niet had gezien, dus voor hem was het echt een verrassing. Zondagochtend hebben we hem samen in elkaar gezet. Hij was er zo blij mee...echt grappig om dat te zien van een kind van 13... Toen de visite kwam heeft hij dan ook met een big smile de taart aangesneden.
Dit was dus de taart die ik op de workshop bij Tazzels had gemaakt!

De dag ervoor (zaterdag dus) was het tijd voor de cupcake wedstrijd van AlphenCC. Ruben wilde erg graag dat ik een poging zou wagen, dus ik had me ook ingeschreven...pfff wat een spanning komt er dan toch bij kijken... Ik had totaal niet de illusie dat ik zou winnen, maar dan nog wilde ik wel iets inleveren waar ik zelf achter kon staan. Uiteindelijk is het een heel familie-project geworden. De kinderen hadden besloten dat ik echt een chocolade mud-cake moest maken met daarop een caramel-botercreme. Hendrik heeft uiteindelijk de beste toef gemaakt en ik heb de cupcake-wrap gemaakt (en natuurlijk het caketje). Nog wat prikkers met marsepein-balletjes en klaar!

Zoals ik al dacht niet de eerste plaats, maar toch heb ik een prijsje gewonnen. Een pak cupcake-mix + een smaakstof. Altijd leuk om iets te winnen, dus ik ben erg blij!

Eerder had ik al een keer wat taarten voorbij zien komen op internet met het Jojojanneke-vogeltje. Deze wilde ik ook een keer maken. Vandaar dus zomaar een taartje met daarop het vogeltje...

Geen opmerkingen: