vrijdag, september 17, 2010

Voor het eerst een taart gemaakt in opdracht. Een vriendin van mij vierde haar verjaardag samen met haar man en heeft mij gevraagd een taart te maken. Ik heb hem gevuld met aardbeienjam en slagroom... Ook heb ik nog een mokkataart gemaakt, maar daar heb ik geen foto van...
Verder gaat het leven hier gewoon door. Jesse speelt veel buiten en speelt dan veel met ons buurmeisje. Sinds kort hebben ze daar een puppy, dus dat is erg leuk. In het begin vond Jesse het nogal spannend, maar we kunnen wel merken dat hij steeds vrijer wordt...
En als het dan wat minder weer is, zoals helaas wel vaak de laatste tijd dan wordt er binnen veel gespeeld met de trein. Voor zijn verjaardag had Jesse ook klei gekregen... Zelf hou ik daar helemaal niet van, want het geeft altijd zo'n troep, maar ik merk wel dat Jesse het heerlijk vindt om ermee te spelen...
Verder ben ik veel aan het haken, maar op de een of andere manier maak ik daar geen foto's van... Ik zal proberen om eraan te denken als mijn volgende project klaar is...

Ik heb me trouwens ingeschreven voor een workshop digitale fotografie. Ik ben erg benieuwd en heb er wel zin in, want ik heb nog genoeg knopjes op mijn fototoestel waarvan ik niet weet wat daar mee kan... Ik hoop echt dat ik er iets van leer... Heb er in ieder geval zin in!!

2 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ziet er prachtig uit zeg!!
Jammer om op te eten alhoewel????
met die vulling???
heerlijk de foto's van je zoon mooi mannetje hoor!!
Ik wens je een fijn weekend
Yolanda

Leontine zei

Hey Astrid,

Die taart is mooi geworden zeg!
Waar ga je de workshop volgen....Ik heb er laatst ook eentje gedaan en ik vond het erg leuk!