dinsdag, november 03, 2009

Het leven gaat door...

Ja, de wereld draait gewoon door... Ook nadat je een week in Roemeniƫ bent geweest en ook nadat je oma is overleden... Ik heb er veel verdriet van gehad dat ik niet bij de begravenis van oma kon zijn. Ik hoorde in Roemeniƫ dat ze was overleden. Gelukkig had ik al aangegeven dat ik er niet voor terug kon komen enj op het moment zelf vond ik het ook niet zo erg, maar toen ikm thuis was had ik er toch moeite mee, want tijdens zo'n begravenis zit zo'n groot deel verwerking en afscheidnemen en dat heb ik gemist... Maar nu gaat het goed met mij...
Zoals ik al zei, de wereld draait toch gewoon door.
De kids zitten weer op school en het gewone ritme draait weer in huize den Boer...

Vandaag weer wat nieuw scrap-papier gekocht en ik ga binnenkort beginnen met een trouwalbum... Genoeg te doen dus...
Afggelopen week deze twee LO's gemaakt:


2 opmerkingen:

Leontine zei

Astrid, gecondoleerd met je oma. Heel vervelend als je niet bij de begrafenis kan zijn als je dat eigenlijk wel wilt. Sterkte.

Liefs,
Leontine

Anoniem zei

Allereerst gecondoleerd met je oma. Ik weet dat je daar veel verdriet van kunt hebben. Fijn om te lezen dat het nu weer goed met je gaat, maar loop jezelf niet voorbij hoor!!! Je mag best verdrietig zijn.

Je lay-outs zijn prachtig.

Liefs Elise