maandag, september 21, 2009

Clean & Simpel

...en plat (weinig 3D) ...dat is een beetje de stijl die ik de laatste tijd gebruik. Het is aan de ene kant noodgedwongen, want ik heb gewoon niet zo veel frutsels meer (en ook geen geld om eens lekker te gaan shoppen en de voorraad weer eens bij te werken). Maar aan de andere kant hou ik ook wel een beetje van deze stijl. Ik vind dat het in een LO vooral om de foto moet gaan en het papier is vaak al zo mooi van zichzelf dat een LO weinig nodig heeft om mooi te zijn...
Deze LO heb ik vanmiddag gemaakt...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Astrid,

Hoe is het met je?
Wat word je kleine man al groot zeg!

Het probleem van even geen geld over hebben om scrapspullen te kopen ken ik wel. Ik heb met mezelf afgesproken om ook voorlopig even niet zoveel te kopen, maar gewoon mijn voorraad eens op te maken. Maar de bloemen zijn nu echt wel bijna op. Gelukkig heb ik nog de cricut en de cuttlebug. Ondanks weinig frutsels vind ik je lay-out toch erg leuk geworden.

Liefs Elise

Leontine zei

Deze is echt heel mooi! Zo zie je maar dat je echt heel weinig nodig hebt. Ik ben eigenlijk nooit echt van de frutsels geweest. Ik investeer liever in mooie randenponzen ofzo. Maar ook dat kost helaas geld.

Verder alles goed?

Liefs,
Leontine