zaterdag, februari 07, 2009

Het gebeurd weer...

Het gebeurd me zo vaak dat ik een hele tijd niet kan scrappen. En net als ik dan denk; ik moet maar even op mijn blog zetten dat het me even niet lukt om aan scrappen toe te komen... Vlak daarna zit ik ineens een hele avond op mijn scrap-plek en komt er zowaar een LO uit mijn handen! Over de eerste LO die ik gemaakt had ben ik nog helemaal niet tevreden, dus die ga ik hier echt niet laten zien...hahaha...
Maar deze 2 LO's vind ik wel erg leuk geworden!
TFL!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De bovenste lay-out is mijn favoriet. Wat een geweldige lay-out en die foto is ook echt super. Zoiets vergeet je nooit meer dat je herder hebt mogen spelen in een levende kerststal.

Liefs Elise

Saskia van de Ven - Vink zei

Ze zijn superleuk!!
Succes met scraptijd zoeken! (hier is het volgende week vakantie, dat betekend scraptijd voor mij.. maar waarschijnlijk niet voor jou met de kids thuis!)