dinsdag, september 09, 2008

Schuldgevoel

Als moeder voel je je volgens mij standaard schuldig... Je doet het nooit goed genoeg en als je de een tevreden hebt, dan voelt een ander zich wel weer te kort gedaan... Soms kan ik me daar zo moedeloos door voelen... Maar goed, met 4 jongens thuis en een man in het buitenland, heb ik me er maar bij neergelegd dat ik mezelf niet kan splitsen... Ik kan niet Jesse op bed leggen, met Ruben naar de bibliotheek en dan ook nog mee met Marco die een oefen-wedstrijd had... Nu het hele spul weer op bed ligt en man-lief net heeft gebeld heb ik toch het gevoel dat ik het allemaal best gered heb... Maar oh, wat ben ik blij dat Hendrik morgen weer thuis komt!!!
Tussen alle druktes door heb ik zowaar ook nog kans gezien om een LO te maken voor de winkel... Hierbij een kleine sneak...


Weltrusten!

TFL!!!

Geen opmerkingen: