dinsdag, juni 03, 2008

Scenic Route

Ik vind Scenic Route echt een super merk. Ze hebben zulk mooi papier, lekkere frisse kleuren, mooie letters en de dingen er omheen passen zo leuk...
Op de Channie&Co stond deze week weer een nieuwe sketch van de maand... Ik vond hem erg leuk en ben gelijk aan de slag gegaan... Ik heb een oudere lijn van Scenic Route genomen...
Ik ben wat minder blij met de stempels erop, maar ik laat ze nu maar zitten...
En tja, soms zit je een hele tijd te broeden op een LO en soms gaat het ook een stuk makkelijker... Zoals deze LO... Ik legde de foto's neer en had gelijk het gevoel voor een simpele LO... De foto's zeggen genoeg...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldige foto's. Past goed bij het papier van Scenic Route.

Tessa Tegendraads zei

super foto's en je hebt er mooie lo's mee gemaakt!!

Tessa

Leontine zei

Oh die SR layout is geweldig, al snap ik wel wat je bedoelt met die stempels. Leuke sketch ook!! Leontine