maandag, mei 05, 2008

't is vakantie...

En je kunt dat gelijk merken aan mijn scrap-tijd...die daalt dan heel erg... Ik ben zo bezig met de jongens die hier rond lopen dat ik eigenlijk geen scraptijd over hou en ook mijn inspiratie is gezonken naar een dieptepunt... Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan, want IK WIL ZO GRAAG WEER SCRAPPEN!!! Maar er komt gewoon niets uit mijn handen...
Van Leontine kreeg ik deze award:

Lief hoor! Ik geef hem hierbij door aan iedereen die mijn Blog leest!

Voor mij is het al moeder-dag geweest! Omdat wij komend weekend weg zijn naar Opwekking 2008 en Vincent en Jesse dan uit logeren gaan, kreeg ik donderdag alvast mijn cadeautje van Vincent: Een potloodjes-broche...


Het is zo simpel, maar ik ben er ZOOOOOO blij mee... Helemaal goed toch?!?!!

Zaterdag zijn we met vrienden een dagje naar Oud Valkeveen geweest... Wat een prachtig weer was het! Vincent en Lennert hebben heerlijk samen gespeelt,
Ruben en Marco zijn op zo'n dag ook ineens goede maatjes en daar heb je dus geen kind aan :)


En Jesse, die lacht naar iedereen die langs loopt en steekt zelfs zo af en toe zijn hand op...echt geweldig!! Ik heb lekker een beetje kunnen bij-kleuren en natuurlijk kunnen bij-kletsen! Echt een super dag! 's avonds gegeten in het pannenkoeken-restaurant en een heerlijk ijsje tot slot...wat wil een mens nog meer:)


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Astrid,

Vanmorgen was ik even in Leimuiden en hoorde dat je naar SAG gaat. Misschien doen we een keer dezelfde workshop? Momenteel kan ik niet op de site komen en weet mijn schedule niet exact. Vrijdag doe ik 39, 11 en 42. Zaterdag ben ik compleet kwijt. Weet alleen dat ik 's avonds 4 doe, want zondag 5, 6 en 7. Op zaterdag doe ik nog ergens 13, 12 en nog 4 andere workshops, weet alleen niet wanneer en welke precies. Wat doe jij? Misschien kunnen we bij een workshop afspreken als we toevallig dezelfde hebben gekozen?

Groeten,
Carola Surink