maandag, november 20, 2006

Hard gewerkt






Na een wat stille scrap-periode ben ik weer begonnen met wat foto's weg-werken... Er liggen nog genoeg foto's te wachten, dus...


Deze foto had mijn zusje gemaakt van Vincent toen ze met hem naar Artis was...echt een geweldige foto!! Papier is van BG...



Bij deze LO heb ik hetzelfde papier gebruikt. Ik twijfel nog of ik langs de randen wat tekst zal toevoegen... Foto is gemaakt door Bell-photo, die kwamen hier in de supermarkt...


En als laatste heb ik nog een LO gemaakt van Ruben en Marco... Die zaten zo heerlijk te kleuren...


Nou, ik heb weer aardig wat gedaan en aangezien er nog genoeg op me ligt te wachten...

Zaterdag ga ik trouwens naar een dag van Channie&Co! Heb er onwijs veel zin in en ik neem lekker mijn verjaardags-geld mee, kan ik lekker shoppen....hmmmm

Geen opmerkingen: