dinsdag, november 09, 2010

Spannend!

Wahhhhhhh!!!!! Ik heb een eerste opdracht voor een bruidstaart!!! Ik vind het natuurlijk super leuk om te doen, maar ook super spannend, want tja, het is natuurlijk niet niks... Een bruidstaart moet natuurlijk wel super zijn.... Nou ja, gelukkig heb ik nog even om aan het idee te wennen... De bruiloft is in april, dus ik kan nog even oefenen!
Ik heb gister weer een taart gemaakt voor mijn eigen verjaardag en in december heb ik nog een opdracht voor een verjaardag. Tussendoor zal ik ook nog iets maken voor sinterklaas en ik heb een afspraak staan voor een fröbel-avond. Dan ga ik proberen een puzzel-plaatje te maken voor op een taart en misschien wat boetseer-tips krijgen, want dat wil ik toch wel graag leren...
Genoeg te doen dus de komende tijd...:)

Geen opmerkingen: