donderdag, mei 15, 2008

Yes, ze gaan weer naar school!!

Na een heerlijke vakantie is het toch wel weer erg lekker als de kids weer lekker naar school gaan! De eerste dag heb ik nogal lopen tobben met Jesse die een flinke verkoudheid te pakken had, Vincent die nog steeds erg last van zijn ogen (hooikoorts) had en een GIGA-stapel wasgoed na een heerlijk weekend weg!
Maar goed, er was ook goed nieuws op de eerste schooldag: Maxima kwam naar Nieuwkoop! Natuurlijk stond ik vooraan met mijn camera...hihi... Op TV was er niet veel te zien van haar aankomst op het schoolplein, maar ik heb haar wel goed op de foto!!


Na dus een rare eerste dag ging het daarna gelukkig een stuk beter... Alleen zit ik nu nog met een MEGA-koortslip... echt, daar wordt je niet vrolijk van :)

Op scrap-gebied is er de laatste tijd niet zo heel veel gebeurd... Ik ben Donderdag 8 mei wel naar Leimuiden geweest om te croppen... Ik was die avond erg moe en er kwam niet zo heel veel uit mijn handen... Uiteindelijk ben ik wel met een aardig opzetje naar huis gegaan en daar heb ik vanmorgen deze LO mee gemaakt:
En dit had Ruben voor mij gekocht/gemaakt voor moederdag:
Heerlijke chocolaatjes!!
Wat een heerlijk joch is het toch, vind je niet?!?!?

Geen opmerkingen: